MoRu

2012 m. lapkričio 26 d., pirmadienis


 Antra valanda nakties... neatlikti namų darbai, o mintys apie kūrybą... Istorikai, tyrinėjantys papuošalus, puošmenų nešiojimą yra palyginę su muzikavimu, kai moteris ir šviesa yra muzikantės, o jų instrumentai - tai papuošalai, taurieji metalai ir akmenys. Tad nusprendžiau, mano mielosios, plačiau Jums pristatyti savo kurtus instrumentus - papuošalus, o kad mano kurta muzika garsiau suskambėtų, betyrinėjant mano kūrybą, siūlau pasiklausyti mano mylimos dainos, mintyse skambančios jau keletą metų...

Gražių emocijų, klausantis dainos bei mano kurtų instrumentų skleidžiamos muzikos. Nuoširdžiai tikiuosi, jog kažkam patiks mano kūryba.:))

Bonne nuit!:*

"Virtuali mano kurtų papuošalų galerija"


  "Tik nedaugelis moterų moka apsieiti be papuošalų" - kartą yra pasakiusi Coco Chanel. Papuošalai paryškina moters grožį, atskleisdami nedidelę dalelę jos paslaptingo pasaulio, devyniais užraktais užslėpto būdo ir asmenybės. Man papuošalai pastaruosius keletą metų, tai emocijų ir susikaupusių idėjų išraiška, tai unikalus būdas atsiskleisti, o kartu ir suteikti šiltų emocijų kitiems, kuriant jiems instinktyvius autentiškus instrumentus, kurie sujungtų eleganciją ir madą. Kūrėjo širdžiai niekas nesuteikė didesnės laimės, kaip jo darbų įvertinimas ir spindinčios iš laimės akys, išvydus jo kūrybą. Šis mano kūrybos pristatymas, tartum virtuali darbų galerija, kurią skiriu visoms dailiosios lyties atstovėms, įvertinusioms mano kūrybą ir savąją gyvenimo muziką skleidžiančioms mano kurtais "smuikais" ar "violončelėmis"...Nuoširdžiausias dėkui, Jums mano mielosios muzikantės!

"Mano mintyse skambanti klasika, kai mada išeina, o stilius lieka."

"Sapnų gaudyklės"

 "Šilta ir jauki vaikystės pasaka su suaugusių pasaulio prieskoniais"

 "Kiekvienos moters vidiniame pasaulyje slypinti maža juodoji magija" 

"Natūralus ir žemiškas moteriškas rafinuotumas"

"Levandų žiedais nutapyti spalvoti sapnai..."

Ačiū už dėmesį ir tikiuosi už gražiomis emocijomis nuspalvintas bei spindinčias akis! 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą