MoRu

2012 m. lapkričio 20 d., antradienis

"Mano kūrybos vingiai"

  Salute! Šiandiena man labai džiugi ir sėkminga diena!:) Pagaliau mano rankų darbelius įvertino ne tik draugai ir pažįstami, bet ir galerijos "Aukso Avis" lankytojai. Tad šia man asmeniškai labai džiugia proga, norėjau ir Jums pristatyti savo keletą darbelių. Tikiuosi Jums patiks ir gal įkvėps, kaip jau minėjau vakar, sugrįžti prie tokių pomėgių kaip mezgimas, siuvinėjimas ar aksesuarų - papuošalų gamyba.

 Auskarai, kuriuos įkvėpė sukurti Coco Chanel perlų ir juodos spalvos magija bei baroko vingiai.


 Auskarų kolekcija, kurios tartum mūza buvo žymaus Lietuvos choreografo Gyčio Ivanausko spektaklis "Paukščiai".


  Naujausi mano darbeliai sukurti iš natūralaus kailio, kuris šiais metais karaliauja F/W kolekcijose. (Už kailiukus didelis dėkui vienai iš mano geriausių draugių ;*)

Merci beaucoup ir sėkmės mielosios! ;*

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą