MoRu

2012 m. rugsėjo 9 d., sekmadienis



J'adore la moda...

        Mano sielos sesė taip gražiai pristatė savąją blog’o dalį, kad ir man teko prisiversti ir bent minimaliai papasakoti apie save. Taigi, esu Monika, bet aplinkinių dažniau vadinama Moniumi ar Moniuku;) ir tiesiog paprastai tariant ,,J'adore la mode”. Tiesą pasakius, jau nebepamenu dienos praleistos be skaitymo internetinių tinklalapių apie madą, kolekcijų peržiūros ar mano mylimiausio Vogue vartymo.
   Šiais metais kaip ir Rūta baigiau puikiąsias kaip aš pokštauju gyvenimo vadybos studijas ir šiuo metu intensyviai mokausi italų bei rusų kalbas. Svajoju apie studijas ir gyvenimą tokiose mados sostinėse kaip Milanas ir Paryžius, bet iki tol dar teks intensyviai ta linkme padirbėti, mat, ,,mano mylimos Romos per naktį ir nepastatė…’’ Esu jauna tad ir patirties mados srityje turiu mažai. Praėjusiais metais dirbau pardavėja-konsultante luxury tipo prekinių ženklų parduotuvėje, kur įgijau žinių apie audinius, spalvų derinius ir aišku parduotuvės vadybą. Prisipažinsiu, kad ir kaip miela buvo bendrauti su klientėmis, tačiau smagiausia veikla buvo manikenų rengimas, kuomet kuri stilių ir tarsi naują vitrinos istoriją. Teorinių žinių bagažą stengiuosi formuoti iš visagalio interneto bei mados žurnalų. Dalyvavau ir keletoje apmokymų, seminarų. Įsimintiniausias buvo apie prekinio ženklo identifikavimą, kurį vedė profesorė Paola iš Polimodos universiteto. Na ir galiausiai, turiu mažą hobį - kuriu rankų darbo papuošalus ir galiu pasidžiaugti, jog vyresnėlės sesės Rūtos paskatinta neseniai juos pristačiau galerijoje ,,Aukso Avis’’.
   Savo Blog’o dalyje stengsiuosi su Jumis pasidalinti naujausiais madų vėjais Lietuvoje ir pasaulyje, išgirstomis ar perskaitytomis žiniomis, stiliaus atradimais bei aišku mados istorija. Bendrai tariant stengsiuosi supažinti su savojo mados pasaulio dalimi. Būčiau labai dėkinga, jei sulaukčiau Jūsų komentarų bei pastebėjimų, na ir aišku, jei Jums, mielosios, kils papildomų klausimų ar prireiks patarimo, visad mielai pagelbėsiu.

Merci!:*

P.S.....



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą