MoRu: It's all about...MAKE UP

2012 m. liepos 10 d., antradienis

It's all about...MAKE UP

Pradedant blog'ą prisistatymas yra neišvengiamas. Ir tokiai plepiai merginai kaip aš - gana nemažas malonumas. Taigi, esu Rūta ir man labaaaai patinka viskas, kas susiję su makiažu ir apskritai kosmetika. Šios ligos šaknys tikriausiai turėtų siekti labai netolimą šeimos grandį - mano sesę, kuri man yra guru ir vaikščiojanti kosmetikos enciklopedija, žinanti apie kas kur kada ir kaip naudojama ir su kuo tai tepti. Tuo tarpu mama mūsų šeimoje iki šiol nedraugauja su akių tušu ir propaguoja visiškai natūralų grožį, kas yra labai žavu, bet man baisiai nesuprantama :)
Gyvenime užsiimu visiškai su kosmetika ir grožiu nesusijusia veikla - ką tik baigusi vadybos studijas, dirbu su alternatyviąja energija. Bet gal tai ir yra mano aistros priežastis - visad yra galimybė tyliai pasprukti ir google'inti apie viską, kas susiję su makiažais, tendencijomis ir pan. Nors prisipažinsiu, iki šiol visažo kursai ir kosmetikės darbas mano planuose. Tik su tuo laiku mes vis nesutariam -  jo visad trūksta, o mano norų tik daugėja. Bet visad reikia nuo kažko pradėti. Šis blog'as - viena geriausių vietų tai padaryti.
Taigi iš mūsų dviejų aš bandysiu pasidalinti tuo, ką žinau, kas patinka, kuo gyvenu ir kuo gyvena kiti, besidomintys kosmetika, grožiu ir visais moteriškais dalykėliais. Būtų smagu, kad paliktumėte komentarus, pastebėjimus ir patarimus bei savo patirtis, taip įdomiau, o juk ir grožis kaip bėda - po vieną nevaikšto :) :)

Mua:*

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą